.
Milí zákazníci, 💛 od 8. ledna 2025 dochází ke změně provozní doby našeho e-shopového oddělení. Nově vám budeme k dispozici každý všední den až do 19:00, nicméně o víkendech bude oddělení uzavřeno. ✨ Děkujeme za pochopení a těšíme se, že vám i nadále budeme moci poskytovat ty nejlepší služby! 😊

STOP NATLAKUM

Bohužel jsme dospěli k rozhodnutí, které je pro nás samotné velmi těžké, ale zároveň nezbytné. Rozhodli jsme se, že od dnešního dne už nebudeme přijímat roli, do které jsme se často nevědomky nechali vtahovat. Už nebudeme tím, co bychom mohli nazvat „panáčkem“, který má jen stát, poslouchat a bez otázek snášet všechny vaše nálady, tlaky, požadavky a další nepřijatelné chování. Tato situace nás bohužel přiměla k tomu, abychom si sami stanovili jasné hranice a pevně rozhodli, že pokud někdo tyto hranice nebude respektovat, budeme nuceni spolupráci s takovou osobou ukončit. 🙏
Chápeme, že každý z vás má své osobní problémy. Jsme jenom lidé, a lidská zkušenost je bezesporu plná výzev, starostí a situací, které nás mohou přivádět do nepříjemných rozpoložení. Věříme, že i vy sami někdy v životě prožíváte chvíle, kdy vás okolnosti tlačí k tomu, abyste na druhé nepříjemně reagovali, a jistě byste v takové chvíli ocenili pochopení a trpělivost. Na druhou stranu, i my jsme jen lidé. Máme svůj osobní život, svou rodinu a děti, kterým chceme věnovat svůj čas a energii. Tyto věci jsou pro nás tím nejdůležitějším, co máme, a vaším tlakem či nepříjemnými reakcemi nás o tento čas ubíráte. Rádi bychom vás proto poprosili, abyste si, prosím, uvědomili, že nemáme kapacitu a prostor, abychom se s vámi dohadovali nebo vám opakovali stále to samé dokola v každé e-mailové komunikaci. Každý z nás má své limity a my cítíme, že právě nyní je čas tyto limity stanovit.
Pokud jde o naši práci a způsob, jakým se zabýváme jednotlivými požadavky, vždy jednáme maximálně spravedlivě a transparentně. Každého člověka řešíme postupně, podle pořadí, ve kterém jeho problém nebo požadavek přichází. Nikdo u nás nemá výhodu ani přednost – a to platí jak pro naše známé, tak pro kolegy, či kohokoli jiného. S každým jednáme férově a rovnovážně, protože si uvědomujeme, že všichni si zaslouží být slyšeni a respektováni. Nemůžeme si dovolit udělat výjimku ani v případech, kdy se na nás snažíte vyvíjet nátlak. Chápeme, že byste možná chtěli být vyřízeni přednostně, ale věřte, že takové jednání by bylo vůči ostatním krajně nespravedlivé, a to je něco, co my nepřipustíme.
Když se podíváme zpět na naši historii s jednotlivými lidmi, kteří s námi komunikovali – ať už kvůli vracení financí či řešení jiných záležitostí – neexistuje jediný případ, kdy bychom problém nevyřešili. Ano, někdy se proces mohl zdát delší, někdy se možná objevily průtahy, které však nebyly naší vinou, ale vždy jsme nakonec našli cestu a úspěšně uzavřeli každou záležitost. Dokonce i tehdy, kdy komunikace ze strany druhých byla nepříjemná nebo nás zraňovala, jsme se snažili zachovat klid, slušnost a ochotu věci vyřešit. Ať už se jednalo o jakoukoli situaci, vždy jsme oslovili každého člověka, kterého bylo třeba, a každý z nich nám poskytl odpověď. Nikdy nezůstalo nic nedořešené.

4 úkazky ukončených osob:

Snímek obrazovky 2025-01-21 170154

Snímek obrazovky 2025-01-21 170205

Snímek obrazovky 2025-01-21 170246

Snímek obrazovky 2025-01-21 170322


Proto vás chceme poprosit – a prosíme vás opravdu z hloubi naší duše – abyste vydrželi a zachovali si trpělivost. Věříme, že pokud budete trpěliví a vstřícní, vše se nakonec dořeší ke spokojenosti všech zúčastněných. My se snažíme odvádět maximum, abychom vám pomohli, ale také se snažíme chránit sami sebe a své duševní zdraví. Jsme tu pro vás, ale potřebujeme, abyste i vy byli tu pro nás – svým pochopením, svou ohleduplností a tím, že respektujete naše hranice. Děkujeme vám za vaši vstřícnost a věříme, že společně dokážeme překonat všechny překážky! 😊

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: